XMReality
XMReality tecknar nytt kundavtal med ICETRO America (Cision)

2023-10-31 14:56
XMReality meddelar att de har tecknat ett nytt kundavtal med ICETRO America, en global ledare inom tillverkning av kommersiella maskiner för isbitar, mjukglass, slush och is/ vattenautomater.

XMReality kommer att förse ICETRO America med sin Remote Guidance™-mjukvara. ICETRO America är ett dotterbolag till Middleby Corporation, världsledande inom kommersiell köksutrustning och industriell livsmedelsförädling. XMReality har tidigare tecknat ett kontrakt med Middleby Coffee Solutions, ett annat dotterbolag inom Middleby Corporation.

"Vi är glada över att stödja ICETRO America i deras arbete med att erbjuda högkvalitativa produkter och service till sin kundbas", säger Ryne Simeone, Vice President för affärsutveckling på XMReality, Inc. "ICETRO America är en av de mest välrenommerade globala utrustningstillverkarna i världen, med mer än en miljon sålda enheter i över 80 länder.

Om ICETRO
ICETRO America är ett dotterbolag till Middleby Corporation, med huvudkontor i Kalifornien. I mer än 40 år har ICETRO America varit en global ledare inom kommersiell matserviceutrustning som tillverkar och utvecklar iskubsmaskiner, mjukglassmaskiner, slushmaskiner och is-/vattenautomater.

XMReality - I dag