TCM Group
TCM Group A/S: Tvis, 27. juni 2023 Indberetning af ledende medarbejderes transaktioner – Direktionens og bestyrelsesmedlemmers tegning af aktier i TCM Group A/S (GlobeNewswire)

2023-06-27 20:56

SELSKABSMEDDELELSE

Nr. 172/2023

I henhold til artikel 19 i Markedsmisbrugsforordningen skal TCM Group A/S (”TCM” eller "Selskabet") hermed meddele, at Selskabet har modtaget information om transaktioner med aktier i TCM foretaget af personer med ledelsesansvar i TCM.

Der henvises til selskabsmeddelelse nr. 171/2023 dateret 26. juni 2023 i relation til gennemførelsen af den rettede emission og privatplacering af 1.221.419 nye aktier (”Udbuddet”). Visse medlemmer af TCM’s bestyrelse og direktion deltog i Udbuddet som følger:

Titel Navn Antal af nye aktier Samlet beløb i DKK
Bestyrelsesformand Sanna Mari Suvanto-Harsaae 930 59.985,00
Bestyrelsesmedlem Carsten Bjerg 4.651 299.989,50
Bestyrelsesmedlem Jan Amtoft 1.550 99.975,00
Bestyrelsesmedlem Søren Mygind Eskildsen 3.100 199.950,00
CEO Torben Paulin 7.751 499.939,50
CFO Thomas Hjannung 5.426 349.977,00

For yderligere detaljer omkring transaktionerne henvises til vedlagte pdf-dokumenter.

For yderligere information kontakt venligst:
Torben Paulin, CEO, TCM Group A/S, +45 21 21 04 64
Thomas Hjannung, CFO, TCM Group A/S, +45 97 43 52 00
IR Kontakt – ir@tcmgroup.dk

Om TCM Group

TCM Group er Skandinaviens tredjestørste producent af køkkener og badeværelses- og opbevaringsmøbler. Produkterne er designet og produceret i Danmark og er rodfæstet i en stolt tradition for kvalitet og solidt håndværk. TCM Group fører en multibrand-strategi, hvor Svane Køkkenet er det primære brand, mens de øvrige brands er Tvis Køkkener og Nettoline. Samlet dækker disse brands hele prisspektret, og de sælges gennem ca. 140 forhandlere i Danmark og resten af Skandinavien. TCM Group sælger desuden køkkener som private label gennem byggemarkedskæder i Danmark og uafhængige køkkenforretninger i Norge. TCM Group er leverandør til den 45% ejede e-commerce-køkkenvirksomhed Celebert, som opererer gennem de forskellige brands kitchn.dk, billigskabe.dk, Celebert og Just Wood. Yderligere oplysninger findes på hjemmesiden www.tcmgroup.dk.

TCM Group - I dag