Nu tar KappAhl sin framgångsrika modeklubb ”Life&Style by KappAhl” vidare till Norge. I samband med lanseringen passar modekedjan på att förenkla för kunden genom att lägga all medlemshantering i en app för smartphones. Kunden kan se sina köp, får sin bonus, inspiration, erbjudanden och mycket mer direkt i sin mobil. Inga kort och inga personnummer behövs längre i butik.      – Vårt mål är att relationen med kunden ska vara enkel och smart, med mottot ”för kunden där kunden är”, säger Joakim Holmstrand. Framöver kommer appen även att introduceras till våra medlemmar på KappAhls övriga marknader. När KappAhl 2011 startade modeklubben ”Life&Style by KappAhl” i Sverige var det första steget i en långsiktig strategi att stärka relationen med kunden. Klubben är mycket framgångsrik, kundbasen omfattar idag flera miljoner medlemmar. Medlemskap i modeklubben ger bonus på alla köp och medlemmarna får även det uppskattade modemagasinet ”Life&Style by KappAhl”, trendtips, utvalda medlemspriser och inspirerande medlemsdagar.

Ämnen i artikeln


Marknadsöversikt

1 DAG %

Senast

1 mån
Senaste aktieanalyserna på Placera
Kollage Analys Ny
Privatekonomi med Placeras expert
Karolina Placera

Karolina Palutko Macéus skriver om allt som har med privatekonomi att göra och hur du kan få mer pengar i plånboken.

Affärsvärlden
AFV

Är du kund hos Avanza? Just nu kan du få en unik rabatt på Affärsvärlden. Afv har 28 år i rad utsetts till Sveriges bästa affärsmagasin i en undersökning med börs-VD:ar, finanschefer, IR-chefer och aktieproffs.

Annons
Introduce

för börsens små- och medelstora företag.

Annons
Investtech

Här hittar du våra artiklar om teknisk analys i samarbete med Investtech.