Tills vidare är alla kortbetalningar pausade för existerande abonnenter hos FollowUs AIK och nya abonnenter erbjuds 30 dagar fri access.

- AIK Fotboll kommer under hösten att arbeta fram en strategi över hur klubben ska arbeta med rörligt material framöver, både när det gäller kommande innehåll mot betalning samt fritt material. Ambitionen är att samla allt rörligt innehåll på en och samma plattform och att det material som skapas engagerar, informerar och ger värde till AIK:s supportrar, säger AIK Fotbolls kommunikationschef Tobias Larsson.

AIK Fotboll vill tacka Sportlib för ett gott samarbete under de år som FollowUs AIK producerats. Vi kan konstatera att vi är i en betydligt bättre position kring rörlig media än var vi befann oss innan samarbetet påbörjades och den resan har varit viktig för klubbens utveckling.


För mer information, kontakta:
Tobias Larsson, kommunikationschef AIK Fotboll
Mobil: 070 - 431 12 01
E-post: tobias.larsson@aikfotboll.se

Ämnen i artikeln


AIK Fotboll B

Senast

1,65

1 dag %

−2,94%

1 dag

1 mån

1 år

Veckans analyser

Marknadsöversikt

OMX Stockholm 30

1 DAG %

−0,88%

Senast

2 459,61

1 mån
Loading market data...
Senaste aktieanalyserna på Placera
Kollage Analys Ny
Privatekonomi med Placeras expert
Karolina Placera

Karolina Palutko Macéus skriver om allt som har med privatekonomi att göra och hur du kan få mer pengar i plånboken.

Affärsvärlden
AFV

Är du kund hos Avanza? Just nu kan du få en unik rabatt på Affärsvärlden. Afv har 28 år i rad utsetts till Sveriges bästa affärsmagasin i en undersökning med börs-VD:ar, finanschefer, IR-chefer och aktieproffs.

Annons
Introduce

för börsens små- och medelstora företag.

Annons
Investtech

Här hittar du våra artiklar om teknisk analys i samarbete med Investtech.