Lindexkoncernens halvårsrapport 1.1–30.6.2025
Igår, 07:30
Igår, 07:30
Lindexkoncernens halvårsrapport 1.1–30.6.2025
Lindexkoncernens resultat för andra kvartalet påverkades av en utmanande marknadsmiljö, resultatprognosen för hela året oförändrad
LINDEX GROUP Abp, Halvårsrapport 18.7.2025 kl. 8.30 EEST
Lindexkoncernens halvårsrapport 1.1–30.6.2025
Lindexkoncernens resultat för andra kvartalet påverkades av en utmanande marknadsmiljö, resultatprognosen för hela året oförändrad
April–juni 2025:
Januari–juni 2025:
Resultatprognos för 2025 (oförändrad):
Lindexkoncernen förväntar sig att omsättningen kommer att öka med 0–4 % i lokala valutor år 2025 jämfört med år 2024. Koncernens justerade rörelseresultat uppskattas vara 70–90 miljoner euro. Valutakursfluktuationer kan ha en stor inverkan på det justerade rörelseresultatet.
Marknadsutsikter för 2025:
De makroekonomiska utsikterna på Lindexkoncernens huvudmarknader är fortfarande volatila. Den fortsatta geopolitiska osäkerheten, tillsammans med ökade risker för störningar i den globala handeln, kan ha en negativ inverkan på den ekonomiska återhämtningen. Trots lägre räntenivåer och minskad inflationen, är tillväxtutsikterna för bruttonationalprodukten (BNP) måttliga under år 2025. Konsumentförtroendet visar dock vissa tidiga tecken på att gradvis förbättras, vilket tillsammans med ökad köpkraft för hushållen stegvis kan börja stödja en gynnsam utveckling av konsumtionsefterfrågan under andra halvåret. Situationen kan ännu variera mellan koncernens olika marknader, och störningar i leveranskedjor och internationell logistik kan inte uteslutas under året.
Verkställande direktör Susanne Ehnbåge:
Under andra kvartalet lyckades Lindexkoncernen skapa tillväxt på en svår marknad då bägge divisionerna presterade bättre än den allmänna modemarknaden på våra största hemmamarknader. Årets början var utmanande, men vi ser en gradvis förbättring av konsumentförtroendet och upprätthåller vår resultatprognos för hela året. Det är en viktig milstolpe för oss att koncernen nu äntligen är på väg att slutföra företagssaneringsprogrammet.
Koncernens omsättning ökade med 0,9 % och Lindexdivisionens omsättning ökade med 1,5 %. Stockmanndivisionens omsättning låg på samma nivå som året innan. Bägge divisionernas resultat påverkades negativt av den sena och kalla försommaren som minskade efterfrågan på säsongsmode. Dessutom var konsumentförtroendet fortsättningsvis dämpat och volatiliteten på modemarknaden fortsatte.
Jag är nöjd med att bägge divisionerna ökade sin digitala omsättning, eftersom det stärker Lindex och Stockmanns omnikanalbaserade strategi. Lindexdivisionens digitala omsättning ökade med tvåsiffriga procenttal, och även Stockmanns digitala andel av den totala omsättningen fortsatte att öka. Antalet aktiva stamkunder ökade inom bägge divisionerna.
Koncernens justerade rörelseresultat minskade till 22,2 (29,5) miljoner euro på grund av Lindexdivisionens minskade bruttomarginal. Bruttomarginalen påverkades negativt av en ökad grad av försäljningsdrivande aktiviteter som respons till konsumenternas kostnadsmedvetenhet och en prisdriven konkurrensmiljö. Samtidigt vill jag understryka att Stockmanns justerade rörelseresultat förbättrades till 0,2 (-0,6) miljoner euro trots motvinden i den operativa miljön. Stockmanns resultat förbättrades femte kvartalet i rad och efter många år var detta divisionens första andra kvartal med ett positivt justerat rörelseresultat.
Vårt engagerade Lindexteam fortsatte att fokusera på den omfattande upprampningen och omställningen av vårt nya omnilager. Investeringen är viktig med tanke på vår strategiska långsiktiga tillväxtplan.
I juni godkände Helsingfors tingsrätt Lindexkoncernens ansökan om en ändring av företagssaneringsprogrammet. Att vi snart kan lämna den långa saneringsprocessen bakom oss är en stor prestation som öppnar nya utvecklingsmöjligheter för koncernen. Slutförandet av saneringen möjliggör också förnyat fokus på den strategiska utvärderingen av Stockmanns varuhusverksamhet. Olika strategiska alternativ för verksamheten analyseras, och information om resultatet kommer att offentliggöras under andra halvåret 2025.
I juni stängdes Stockmanns varuhus i Östra centrum i enlighet med vad vi tidigare meddelat. Jag vill tacka personalen i Östra centrum av hela mitt hjärta för dess långvariga engagemang för våra kunder även under nedläggningsprocessen. Jag vill också hjärtligt tacka alla våra medarbetare, kunder, aktieägare och partner för deras engagemang, förtroende och samarbete under första halvåret 2025.
Vi fortsätter beslutsamt att sträva efter tillväxt på våra olika marknader och kanaler genom att utveckla vårt inspirerande sortiment och våra kundkontakter samt genom att avancera mot våra hållbarhetsmål.
NYCKELTAL
4–6 2025 | 4–6 2024 | 1–6 2025 | 1–6 2024 | 1–12 2024 | |
Omsättning, milj. euro | 253,9 | 251,6 | 439,9 | 444,4 | 940,1 |
Omsättningstillväxt, % | 0,9 | -0,2 | -1,0 | -1,3 | -1,2 |
Omsättningstillväxt i lokala valutor, % | 0,2 | -1,0 | -1,2 | -2,0 | -1,3 |
Andel digital omsättning, % | 18,7 | 17,2 | 19,2 | 17,9 | 18,1 |
Digital omsättningstillväxt i lokala valutor, % | 9,2 | 6,5 | 5,5 | 4,5 | 6,3 |
Bruttovinst, milj. euro | 147,2 | 150,9 | 254,1 | 259,4 | 547,9 |
Bruttomarginal, % | 58,0 | 60,0 | 57,8 | 58,4 | 58,3 |
Justerat rörelseresultat, milj. euro | 22,2 | 29,5 | 13,5 | 23,0 | 74,9 |
Justerad rörelsemarginal, % | 8,7 | 11,7 | 3,1 | 5,2 | 8,0 |
Rörelseresultat, milj. euro | 25,5 | 20,3 | 15,9 | 12,7 | 60,9 |
Rörelsemarginal, % | 10,0 | 8,1 | 3,6 | 2,9 | 6,5 |
Periodens nettoresultat, milj. euro | 13,1 | 7,0 | -7,1 | -8,4 | 13,2 |
Skulder netto exklusive IFRS 16, milj. euro | -1,1 | -30,0 | -31,8 | ||
Soliditet, % | 30,3 | 28,6 | 30,0 | ||
Soliditet exklusive IFRS 16, % | 62,2 | 60,5 | 61,9 | ||
Omsättningstillgångar, milj. euro | 183,0 | 173,8 | 169,6 | ||
Fritt rörelsekassaflöde, milj. euro | 40,1 | 27,7 | -17,3 | -15,8 | 20,3 |
Investeringar, milj. euro | 9,1 | 10,0 | 15,9 | 16,9 | 45,7 |
Vinst per aktie, före och efter utspädning, EUR | 0,08 | 0,04 | -0,04 | -0,05 | 0,08 |
Antal anställda i genomsnitt | 5 934 | 6 021 | 5 746 |
POSTER SOM INVERKAR PÅ JÄMFÖRBARHETEN (IAC)
Milj. euro | 4–6 2025 | 4–6 2024 | 1–6 2025 | 1–6 2024 | 1–12 2024 |
Rörelseresultat | 25,5 | 20,3 | 15,9 | 12,7 | 60,9 |
Justeringar av rörelseresultatet | |||||
Kostnader relaterade till företagssaneringsprogrammet och andra tvister | -5,3 | 7,7 | -5,2 | 10,5 | 10,9 |
Kostnader relaterade till strategiska projekt och strukturella förändringar | 2,0 | 1,4 | 2,7 | 4,2 | 7,5 |
Förlikning av försäkringsyrkanden på grund av förluster relaterade till covid-19 | 0,0 | -4,5 | -4,4 | ||
Justerat rörelseresultat | 22,2 | 29,5 | 13,5 | 23,0 | 74,9 |
STRATEGI
Lindexkoncernens två divisioner, Lindex och Stockmann, har separata strategier för en hållbar och lönsam tillväxt. Divisionerna har en gemensam uppfattning om att kundorientering, multipla kanaler och starka varumärken är strategiska nyckelfaktorer för framtida tillväxt. Lindexkoncernen har ambitiösa hållbarhetsmål, och hållbarhet är en central del av koncernens verksamhet.
Lindexdivisionens strategi bygger på Lindex syfte, som är att stärka och inspirera kvinnor överallt. Divisionens tre viktigaste strategiska mål är att driva tillväxt, övergå till en hållbar affärsmodell och särskilja kostnader från tillväxt. Stockmanndivisionens kundfokuserade strategi bygger på Stockmanns syfte att vara en marknadsplats för ett bra liv. Stockmanndivisionens fyra viktigaste strategiska mål är att utveckla sortimentet genom ökat fokus på premium- och lyxsegment, öka och tillvarata den lojala stamkundskretsen, optimera den omnikanalbaserade verksamheten och förbättra den operativa effektiviteten.
Bägge divisionerna har förbundit sig till Lindexkoncernens vetenskapligt baserade klimatmål för att minska utsläppen av växthusgaser från sin egen verksamhet och sin värdekedja med 42 % fram till år 2030 jämfört med år 2022. Science Based Targets initiative (SBTi) har validerat och godkänt koncernens klimatmål.
I september 2023 inledde Lindexkoncernens styrelse en strategisk utvärdering i syfte att förtydliga aktieägarvärdet genom att omfokusera koncernens affärsverksamhet på Lindex. Som en del av utredningen av strategiska alternativ för Stockmanns varuhusverksamhet kommer styrelsen att överväga de bästa omständigheterna för utvecklingen av affärsverksamheten i framtiden. Bland alternativen ingår att utöka varuhusverksamhetens självständiga roll inom koncernen, övervägning av möjliga ägarförändringar eller strategiska partnerskap eller att fortsätta med den nuvarande strukturen. I juni 2025 meddelade Lindexkoncernen att bolagets styrelse fortsätter den strategiska utvärderingen och koncernen kommer att informera om resultatet av detta arbete under andra halvåret 2025.
Halvårsrapport
Detta börsmeddelande är ett sammandrag av Lindexkoncernens halvårsrapport 1.1–30.6.2025 och innehåller dess väsentliga uppgifter. Rapporten är i sin helhet bifogad detta börsmeddelande som ett pdf-dokument, och finns dessutom tillgänglig på bolagets webbplats lindex-group.com.
Finansiell rapportering 2025
Lindexkoncernen kommer att publicera sina finansiella rapporter 2025 enligt följande tidsschema:
- Delårsrapport januari−september: 24 oktober 2025
Webcast för analytiker och medier
En engelskspråkig media- och analytikerträff ordnas i dag den 18 juli 2025 kl. 10.00 som en direktsänd webcast som kan följas via denna länk. Inspelningen och presentationsmaterialet finns tillgängliga på bolagets webbplats efter evenemanget.
LINDEX GROUP Abp
Susanne Ehnbåge
verkställande direktör
Ytterligare information:
Susanne Ehnbåge, verkställande direktör
Henrik Henriksson, ekonomidirektör
Kontakt via Lindexkoncernens MediaDesk info@stockmann.com, tel. +358 50 389 0011
Marja-Leena Dahlskog, Head of Communications & IR, tel. + 358 50 502 0060
Distribution:
Nasdaq Helsinki
Centrala massmedia
Lindex Group Abp är en internationell flerkanalig detaljhandelskoncern som består av två divisioner: Lindex och Stockmann. Lindex är ett globalt modebolag vars syfte är att stärka och inspirera kvinnor överallt. Bolagets tre starka produktkategorier är dam- och barnkläder samt underkläder, där bolaget är marknadsledare i Norden. Stockmannvaruhusen är kända för sina högklassiga varumärkesurval i Finland och Baltikum. Bolagets syfte är att vara en marknadsplats för det goda livet. Lindexkoncernens omsättning uppgick år 2024 till 940 miljoner euro och bolaget hade ca 5 750 anställda. Koncernens rötter finns i Stockmannbolaget som grundades år 1862 och vars aktier är noterade på Nasdaq Helsinki Oy. www.lindex-group.com
Igår, 07:30
Lindexkoncernens halvårsrapport 1.1–30.6.2025
Lindexkoncernens resultat för andra kvartalet påverkades av en utmanande marknadsmiljö, resultatprognosen för hela året oförändrad
LINDEX GROUP Abp, Halvårsrapport 18.7.2025 kl. 8.30 EEST
Lindexkoncernens halvårsrapport 1.1–30.6.2025
Lindexkoncernens resultat för andra kvartalet påverkades av en utmanande marknadsmiljö, resultatprognosen för hela året oförändrad
April–juni 2025:
Januari–juni 2025:
Resultatprognos för 2025 (oförändrad):
Lindexkoncernen förväntar sig att omsättningen kommer att öka med 0–4 % i lokala valutor år 2025 jämfört med år 2024. Koncernens justerade rörelseresultat uppskattas vara 70–90 miljoner euro. Valutakursfluktuationer kan ha en stor inverkan på det justerade rörelseresultatet.
Marknadsutsikter för 2025:
De makroekonomiska utsikterna på Lindexkoncernens huvudmarknader är fortfarande volatila. Den fortsatta geopolitiska osäkerheten, tillsammans med ökade risker för störningar i den globala handeln, kan ha en negativ inverkan på den ekonomiska återhämtningen. Trots lägre räntenivåer och minskad inflationen, är tillväxtutsikterna för bruttonationalprodukten (BNP) måttliga under år 2025. Konsumentförtroendet visar dock vissa tidiga tecken på att gradvis förbättras, vilket tillsammans med ökad köpkraft för hushållen stegvis kan börja stödja en gynnsam utveckling av konsumtionsefterfrågan under andra halvåret. Situationen kan ännu variera mellan koncernens olika marknader, och störningar i leveranskedjor och internationell logistik kan inte uteslutas under året.
Verkställande direktör Susanne Ehnbåge:
Under andra kvartalet lyckades Lindexkoncernen skapa tillväxt på en svår marknad då bägge divisionerna presterade bättre än den allmänna modemarknaden på våra största hemmamarknader. Årets början var utmanande, men vi ser en gradvis förbättring av konsumentförtroendet och upprätthåller vår resultatprognos för hela året. Det är en viktig milstolpe för oss att koncernen nu äntligen är på väg att slutföra företagssaneringsprogrammet.
Koncernens omsättning ökade med 0,9 % och Lindexdivisionens omsättning ökade med 1,5 %. Stockmanndivisionens omsättning låg på samma nivå som året innan. Bägge divisionernas resultat påverkades negativt av den sena och kalla försommaren som minskade efterfrågan på säsongsmode. Dessutom var konsumentförtroendet fortsättningsvis dämpat och volatiliteten på modemarknaden fortsatte.
Jag är nöjd med att bägge divisionerna ökade sin digitala omsättning, eftersom det stärker Lindex och Stockmanns omnikanalbaserade strategi. Lindexdivisionens digitala omsättning ökade med tvåsiffriga procenttal, och även Stockmanns digitala andel av den totala omsättningen fortsatte att öka. Antalet aktiva stamkunder ökade inom bägge divisionerna.
Koncernens justerade rörelseresultat minskade till 22,2 (29,5) miljoner euro på grund av Lindexdivisionens minskade bruttomarginal. Bruttomarginalen påverkades negativt av en ökad grad av försäljningsdrivande aktiviteter som respons till konsumenternas kostnadsmedvetenhet och en prisdriven konkurrensmiljö. Samtidigt vill jag understryka att Stockmanns justerade rörelseresultat förbättrades till 0,2 (-0,6) miljoner euro trots motvinden i den operativa miljön. Stockmanns resultat förbättrades femte kvartalet i rad och efter många år var detta divisionens första andra kvartal med ett positivt justerat rörelseresultat.
Vårt engagerade Lindexteam fortsatte att fokusera på den omfattande upprampningen och omställningen av vårt nya omnilager. Investeringen är viktig med tanke på vår strategiska långsiktiga tillväxtplan.
I juni godkände Helsingfors tingsrätt Lindexkoncernens ansökan om en ändring av företagssaneringsprogrammet. Att vi snart kan lämna den långa saneringsprocessen bakom oss är en stor prestation som öppnar nya utvecklingsmöjligheter för koncernen. Slutförandet av saneringen möjliggör också förnyat fokus på den strategiska utvärderingen av Stockmanns varuhusverksamhet. Olika strategiska alternativ för verksamheten analyseras, och information om resultatet kommer att offentliggöras under andra halvåret 2025.
I juni stängdes Stockmanns varuhus i Östra centrum i enlighet med vad vi tidigare meddelat. Jag vill tacka personalen i Östra centrum av hela mitt hjärta för dess långvariga engagemang för våra kunder även under nedläggningsprocessen. Jag vill också hjärtligt tacka alla våra medarbetare, kunder, aktieägare och partner för deras engagemang, förtroende och samarbete under första halvåret 2025.
Vi fortsätter beslutsamt att sträva efter tillväxt på våra olika marknader och kanaler genom att utveckla vårt inspirerande sortiment och våra kundkontakter samt genom att avancera mot våra hållbarhetsmål.
NYCKELTAL
4–6 2025 | 4–6 2024 | 1–6 2025 | 1–6 2024 | 1–12 2024 | |
Omsättning, milj. euro | 253,9 | 251,6 | 439,9 | 444,4 | 940,1 |
Omsättningstillväxt, % | 0,9 | -0,2 | -1,0 | -1,3 | -1,2 |
Omsättningstillväxt i lokala valutor, % | 0,2 | -1,0 | -1,2 | -2,0 | -1,3 |
Andel digital omsättning, % | 18,7 | 17,2 | 19,2 | 17,9 | 18,1 |
Digital omsättningstillväxt i lokala valutor, % | 9,2 | 6,5 | 5,5 | 4,5 | 6,3 |
Bruttovinst, milj. euro | 147,2 | 150,9 | 254,1 | 259,4 | 547,9 |
Bruttomarginal, % | 58,0 | 60,0 | 57,8 | 58,4 | 58,3 |
Justerat rörelseresultat, milj. euro | 22,2 | 29,5 | 13,5 | 23,0 | 74,9 |
Justerad rörelsemarginal, % | 8,7 | 11,7 | 3,1 | 5,2 | 8,0 |
Rörelseresultat, milj. euro | 25,5 | 20,3 | 15,9 | 12,7 | 60,9 |
Rörelsemarginal, % | 10,0 | 8,1 | 3,6 | 2,9 | 6,5 |
Periodens nettoresultat, milj. euro | 13,1 | 7,0 | -7,1 | -8,4 | 13,2 |
Skulder netto exklusive IFRS 16, milj. euro | -1,1 | -30,0 | -31,8 | ||
Soliditet, % | 30,3 | 28,6 | 30,0 | ||
Soliditet exklusive IFRS 16, % | 62,2 | 60,5 | 61,9 | ||
Omsättningstillgångar, milj. euro | 183,0 | 173,8 | 169,6 | ||
Fritt rörelsekassaflöde, milj. euro | 40,1 | 27,7 | -17,3 | -15,8 | 20,3 |
Investeringar, milj. euro | 9,1 | 10,0 | 15,9 | 16,9 | 45,7 |
Vinst per aktie, före och efter utspädning, EUR | 0,08 | 0,04 | -0,04 | -0,05 | 0,08 |
Antal anställda i genomsnitt | 5 934 | 6 021 | 5 746 |
POSTER SOM INVERKAR PÅ JÄMFÖRBARHETEN (IAC)
Milj. euro | 4–6 2025 | 4–6 2024 | 1–6 2025 | 1–6 2024 | 1–12 2024 |
Rörelseresultat | 25,5 | 20,3 | 15,9 | 12,7 | 60,9 |
Justeringar av rörelseresultatet | |||||
Kostnader relaterade till företagssaneringsprogrammet och andra tvister | -5,3 | 7,7 | -5,2 | 10,5 | 10,9 |
Kostnader relaterade till strategiska projekt och strukturella förändringar | 2,0 | 1,4 | 2,7 | 4,2 | 7,5 |
Förlikning av försäkringsyrkanden på grund av förluster relaterade till covid-19 | 0,0 | -4,5 | -4,4 | ||
Justerat rörelseresultat | 22,2 | 29,5 | 13,5 | 23,0 | 74,9 |
STRATEGI
Lindexkoncernens två divisioner, Lindex och Stockmann, har separata strategier för en hållbar och lönsam tillväxt. Divisionerna har en gemensam uppfattning om att kundorientering, multipla kanaler och starka varumärken är strategiska nyckelfaktorer för framtida tillväxt. Lindexkoncernen har ambitiösa hållbarhetsmål, och hållbarhet är en central del av koncernens verksamhet.
Lindexdivisionens strategi bygger på Lindex syfte, som är att stärka och inspirera kvinnor överallt. Divisionens tre viktigaste strategiska mål är att driva tillväxt, övergå till en hållbar affärsmodell och särskilja kostnader från tillväxt. Stockmanndivisionens kundfokuserade strategi bygger på Stockmanns syfte att vara en marknadsplats för ett bra liv. Stockmanndivisionens fyra viktigaste strategiska mål är att utveckla sortimentet genom ökat fokus på premium- och lyxsegment, öka och tillvarata den lojala stamkundskretsen, optimera den omnikanalbaserade verksamheten och förbättra den operativa effektiviteten.
Bägge divisionerna har förbundit sig till Lindexkoncernens vetenskapligt baserade klimatmål för att minska utsläppen av växthusgaser från sin egen verksamhet och sin värdekedja med 42 % fram till år 2030 jämfört med år 2022. Science Based Targets initiative (SBTi) har validerat och godkänt koncernens klimatmål.
I september 2023 inledde Lindexkoncernens styrelse en strategisk utvärdering i syfte att förtydliga aktieägarvärdet genom att omfokusera koncernens affärsverksamhet på Lindex. Som en del av utredningen av strategiska alternativ för Stockmanns varuhusverksamhet kommer styrelsen att överväga de bästa omständigheterna för utvecklingen av affärsverksamheten i framtiden. Bland alternativen ingår att utöka varuhusverksamhetens självständiga roll inom koncernen, övervägning av möjliga ägarförändringar eller strategiska partnerskap eller att fortsätta med den nuvarande strukturen. I juni 2025 meddelade Lindexkoncernen att bolagets styrelse fortsätter den strategiska utvärderingen och koncernen kommer att informera om resultatet av detta arbete under andra halvåret 2025.
Halvårsrapport
Detta börsmeddelande är ett sammandrag av Lindexkoncernens halvårsrapport 1.1–30.6.2025 och innehåller dess väsentliga uppgifter. Rapporten är i sin helhet bifogad detta börsmeddelande som ett pdf-dokument, och finns dessutom tillgänglig på bolagets webbplats lindex-group.com.
Finansiell rapportering 2025
Lindexkoncernen kommer att publicera sina finansiella rapporter 2025 enligt följande tidsschema:
- Delårsrapport januari−september: 24 oktober 2025
Webcast för analytiker och medier
En engelskspråkig media- och analytikerträff ordnas i dag den 18 juli 2025 kl. 10.00 som en direktsänd webcast som kan följas via denna länk. Inspelningen och presentationsmaterialet finns tillgängliga på bolagets webbplats efter evenemanget.
LINDEX GROUP Abp
Susanne Ehnbåge
verkställande direktör
Ytterligare information:
Susanne Ehnbåge, verkställande direktör
Henrik Henriksson, ekonomidirektör
Kontakt via Lindexkoncernens MediaDesk info@stockmann.com, tel. +358 50 389 0011
Marja-Leena Dahlskog, Head of Communications & IR, tel. + 358 50 502 0060
Distribution:
Nasdaq Helsinki
Centrala massmedia
Lindex Group Abp är en internationell flerkanalig detaljhandelskoncern som består av två divisioner: Lindex och Stockmann. Lindex är ett globalt modebolag vars syfte är att stärka och inspirera kvinnor överallt. Bolagets tre starka produktkategorier är dam- och barnkläder samt underkläder, där bolaget är marknadsledare i Norden. Stockmannvaruhusen är kända för sina högklassiga varumärkesurval i Finland och Baltikum. Bolagets syfte är att vara en marknadsplats för det goda livet. Lindexkoncernens omsättning uppgick år 2024 till 940 miljoner euro och bolaget hade ca 5 750 anställda. Koncernens rötter finns i Stockmannbolaget som grundades år 1862 och vars aktier är noterade på Nasdaq Helsinki Oy. www.lindex-group.com
Stockholmsbörsen
Skanska
Rapportperioden
Aktierekommendationer
Swedbank
Stockholmsbörsen
Skanska
Rapportperioden
Aktierekommendationer
Swedbank
1 DAG %
Senast
Boliden
Igår, 17:55
Många stora kursrörelser efter rapporter
OMX Stockholm 30
1 DAG %
Senast
2 546,70