Amazon lanserar nytt matvarumärke med över 1 000 produkter
2 oktober, 06:20
2 oktober, 06:20
E-handelsjätten Amazon har lanserat varumärket Amazon Grocery, som samlar bolagets tidigare livsmedelsmärken Amazon Fresh och Happy Belly under ett gemensamt koncept.
Sortimentet omfattar över 1 000 produkter, från mejerivaror och olivolja till färskvaror, kött och fisk. De flesta varorna är prissatta under 5 dollar och ska ge kunderna ett brett utbud av prisvärda basvaror.
Produkterna finns tillgängliga både på Amazon.com och i Amazon Fresh-butiker.
newsroom@finwire.se
Nyhetsbyrån Finwire
2 oktober, 06:20
E-handelsjätten Amazon har lanserat varumärket Amazon Grocery, som samlar bolagets tidigare livsmedelsmärken Amazon Fresh och Happy Belly under ett gemensamt koncept.
Sortimentet omfattar över 1 000 produkter, från mejerivaror och olivolja till färskvaror, kött och fisk. De flesta varorna är prissatta under 5 dollar och ska ge kunderna ett brett utbud av prisvärda basvaror.
Produkterna finns tillgängliga både på Amazon.com och i Amazon Fresh-butiker.
newsroom@finwire.se
Nyhetsbyrån Finwire
Fonder
Bostadsmarknaden
Aktieråd
Fonder
Bostadsmarknaden
Aktieråd
1 DAG %
Senast
Serieförvärvare
Idag, 07:59
Förvaltaren tror på serieförvärvarna: "Äger mer aktier nu än vid notering"
Verisure
Idag, 07:30
Analys: Säkert att teckna larmjätten
OMX Stockholm 30
1 DAG %
Senast
2 728,97