HUBSOs D2C-hub förbereder ny varumärkeslansering tillsammans med Alice Stenlöf
21 september, 2020
21 september, 2020
Lägesuppdatering HUBSO
HUBSO fortsätter sitt intensiva arbete och den 29 september är det dags igen för ytterligare en helt ny varumärkeslansering.
Alice Stenlöf är en av Sveriges mest kända profiler med sina snabbt växande plattformar i kanaler som Instagram (367 000 följare), YouTube (159 000 prenumeranter), blogg och tidigare podcast "Alice & Bianca - Har du sagt A får du säga B" tillsammans med Bianca Ingrosso. Alice och Bianca lockade över 10 000 fans till Ericsson Globe Arena i Stockholm för deras live showcast. Alice är för tredje året i rad Sveriges enda ambassadör för Maybelline och har gjort samarbeten tillsammans med varumärken som bland annat H&M, Coca-Cola, Afound och TRESemmé. Under våren 2020 lanserade Alice sin egna smyckeskollektion för Guldfynd. Hon har även medverkat i senaste uppsättningen av “Let’s Dance” i TV4.
Den 29 september lanserar vi det nya varumärket som heter A-dsgn. Följ varumärket på https://adsgn.se/ samt www.instagram.com/adsgn_official/.
Det är otroligt kul att få lansera ännu ett varumärke tillsammans med en ny samarbetspartner. Det är med stor entusiasm vi ser fram emot att fortsätta bredda HUBSOs affärsmodell för att utvecklas inom alla våra områden.
21 september, 2020
Lägesuppdatering HUBSO
HUBSO fortsätter sitt intensiva arbete och den 29 september är det dags igen för ytterligare en helt ny varumärkeslansering.
Alice Stenlöf är en av Sveriges mest kända profiler med sina snabbt växande plattformar i kanaler som Instagram (367 000 följare), YouTube (159 000 prenumeranter), blogg och tidigare podcast "Alice & Bianca - Har du sagt A får du säga B" tillsammans med Bianca Ingrosso. Alice och Bianca lockade över 10 000 fans till Ericsson Globe Arena i Stockholm för deras live showcast. Alice är för tredje året i rad Sveriges enda ambassadör för Maybelline och har gjort samarbeten tillsammans med varumärken som bland annat H&M, Coca-Cola, Afound och TRESemmé. Under våren 2020 lanserade Alice sin egna smyckeskollektion för Guldfynd. Hon har även medverkat i senaste uppsättningen av “Let’s Dance” i TV4.
Den 29 september lanserar vi det nya varumärket som heter A-dsgn. Följ varumärket på https://adsgn.se/ samt www.instagram.com/adsgn_official/.
Det är otroligt kul att få lansera ännu ett varumärke tillsammans med en ny samarbetspartner. Det är med stor entusiasm vi ser fram emot att fortsätta bredda HUBSOs affärsmodell för att utvecklas inom alla våra områden.
Börsen idag
Börsen idag
Börsen idag
Börsen idag
1 DAG %
Senast
Loomis
4 juli, 17:52
Defensiva bolag mot strömmen – OMXS30 föll 0,7%
Atrium Ljungberg
4 juli, 15:07
Fastighetsfredag: Nedåt på rapporter
OMX Stockholm 30
1 DAG %
Senast
2 512,53