Hubbster-bolag får ny affär med Blåkläder värd drygt 0,6 miljoner kronor


1 juli, 2024

Mjukvarubolaget Hubbsters dotterbolag Mantap genomför för åttonde året i rad en varumärkesundersökning och varumärkestracking åt Blåkläder. Undersökningen omfattar mätning i 20 länder. Det framgår av ett pressmeddelande.

Hubbster beskriver att affären växer för varje år, både sett till omsättning och antal marknader. Årets affär är värd över 638 000 kronor.

Stefan Linnér
stefan.linner@finwire.se
Nyhetsbyrån Finwire

Ämnen i artikeln

Hubbster

Senast

0,10

1 dag %

−18,64%

1 dag

1 mån

1 år

Mest läst
Senaste nytt
Marknadsöversikt

1 DAG %

Senast

1 mån
Senaste aktieanalyserna på Placera
Kollage Analys Ny
Privatekonomi med Placeras expert
Karolina Palutko Macéus
Karolina Palutko Macéus skriver om allt som har med privatekonomi att göra och hur du kan få mer pengar i plånboken.
Affärsvärlden
AFV
Är du kund hos Avanza? Just nu kan du få en unik rabatt på Affärsvärlden. Afv har 28 år i rad utsetts till Sveriges bästa affärsmagasin i en undersökning med börs-VD:ar, finanschefer, IR-chefer och aktieproffs.
Annons
Introduce
för börsens små- och medelstora företag.
Annons
Investtech
Här hittar du våra artiklar om teknisk analys i samarbete med Investtech.