Gamethrills dotterbolag Code Club har under november och början av december genomfört en Black Friday-kampanj för spelet Wurm Online.

Försäljningen under november, inklusive Black Friday, uppgick till cirka 2,3 MSEK, jämfört med cirka 2,2 MSEK 2024 – en ökning med cirka 4 %. Det innebär att vi, för tredje året i rad, har överträffat föregående års försäljning under motsvarande period.

Med kostnadsfria expansioner och uppdateringar har vi fortsatt medvind i försäljningen i Wurm Online. Höstens release av Docks och Goblin Camps har tillfört värdefullt innehåll för våra mer erfarna spelare.

Tillsammans med genomförda kostnadsbesparingar och ökad försäljning i Silver Shoppen ser vi positivt på det kommande året.

Bifogade filer
Wurm Online – Black Friday-försäljningsresultat

Läs mer på MFN

Ämnen i artikeln


Gamethrill

Senast

0,23

1 dag %

−19,01%

1 dag

1 mån

1 år

Marknadsöversikt

1 DAG %

Senast

1 mån