Mobiloperatören My Beat inleder ett samarbete med en återförsäljarkedja inom elektronik och abonnemangstjänster. Uppdragsavtalet omfattar inledningsvis fem butiker och syftar till att testa och utvärdera affärsmöjligheterna tillsammans med återförsäljaren, enligt ett pressmeddelande.

Samarbetet påbörjades i februari och sträcker sig över tre månader. Vid en positiv respons stärks möjligheten till expansion inom kedjans 100 butiker.

- Vi har fått mycket positiv respons från både kunder och vår partner. Jag får uppfattningen att MyBeat är ett starkt komplement till återförsäljarens befintliga produktportfölj, eftersom vi kan konkurrera med lågprisvarumärken inom telekom utan att kompromissa på servicenivån. Jag är övertygad om att fler kunder kommer att välja MyBeat som leverantör, då vi erbjuder både förstklassig support och förmånliga priser - något som ofta saknas hos konkurrenterna, säger Erik Vennerlund, försäljningschef på MyBeat.

Adam Fransson
Nyhetsbyrån Finwire

Ämnen i artikeln
Marknadsöversikt

OMX Stockholm 30

1 DAG %

1,06%

Senast

2 593,76

1 mån
Loading market data...
Senaste aktieanalyserna på Placera
Kollage Analys Ny
Privatekonomi med Placeras expert
Karolina Placera

Karolina Palutko Macéus skriver om allt som har med privatekonomi att göra och hur du kan få mer pengar i plånboken.

Affärsvärlden
AFV

Är du kund hos Avanza? Just nu kan du få en unik rabatt på Affärsvärlden. Afv har 28 år i rad utsetts till Sveriges bästa affärsmagasin i en undersökning med börs-VD:ar, finanschefer, IR-chefer och aktieproffs.

Annons
Introduce

för börsens små- och medelstora företag.

Annons
Investtech

Här hittar du våra artiklar om teknisk analys i samarbete med Investtech.