Podcastbolaget Acast meddelar att Anna Faris har valt bolaget som podcastpartner.

Sedan lanseringen 2015 har miljoner tagit del av podcasten Anna Faris is Unqualified som har hundratusentals lyssnare varje vecka. I varje podcastavsnitt bjuder Anna Faris in en kändis eller expert som får utforska sitt liv, innan de får sällskap av en lyssnare som efterfrågar relationsråd. Några av de senaste gästerna är Matthew McConaughey, Seth Rogen, Cameron Diaz, Melissa McCarthy, Gwyneth Paltrow, Amy Schumer och Kenan Thompson.

Genom Acast kommer Anna Faris Is Unqualified för första gången att använda dynamisk annonsering i alla annons- och sponsorsegment i podcasten – vilket innebär att varje lyssnare kommer att höra relevanta och aktuella annonser som är riktade till dem och som infogas i avsnitt i samma ögonblick som de streamas.

Lars Johansson
lars.johansson@finwire.se
Nyhetsbyrån Finwire

Ämnen i artikeln

Acast

Senast

14,98

1 dag %

1,22%

1 dag

1 mån

1 år

Marknadsöversikt

OMX Stockholm 30

1 DAG %

−0,01%

Senast

2 448,97

1 mån
Loading market data...
Senaste aktieanalyserna på Placera
Kollage Analys Ny
Privatekonomi med Placeras expert
Karolina Palutko Macéus
Karolina Palutko Macéus skriver om allt som har med privatekonomi att göra och hur du kan få mer pengar i plånboken.
Affärsvärlden
AFV
Är du kund hos Avanza? Just nu kan du få en unik rabatt på Affärsvärlden. Afv har 28 år i rad utsetts till Sveriges bästa affärsmagasin i en undersökning med börs-VD:ar, finanschefer, IR-chefer och aktieproffs.
Annons
Introduce
för börsens små- och medelstora företag.
Annons
Investtech
Här hittar du våra artiklar om teknisk analys i samarbete med Investtech.