Mobile Loyalty skriver avtal med fyra återförsäljare av ADONnews
28 november, 2017
28 november, 2017
I oktober meddelade företaget att man skrivit avtal med Match2One som möjliggör försäljning av affärssystemet ADONnews över hela Sverige och en räckvidd på över 50 miljoner besökare per vecka. Företaget meddelade samtidigt att rekrytering av återförsäljare skulle intensifieras. Nu har företaget skrivit avtal med fyra återförsäljare; Jobcamp (Halmstad f.d Lokaldelen/Clear Sense), Ads4You (Göteborg), High Media House (Malmö) och Becksmo Kommunikation (Stockholm). ”Det är med stor glädje vi nu knutit starkare band med Ads4You och att vi på kort tid lyckats skriva avtal med ytterligare tre återförsäljare med lång erfarenhet av annonsförsäljning inom mediabranschen. Vi lägger nu fokus på att utbilda våra återförsäljare som börjar försäljning i december.” Andreas Ericsson, VD Mobile Loyalty För mer information kontakta: Andreas Ericsson, VD Mobile Loyalty andreas@adonnews.com Mobile Loyalty, är ett innovativt företag inom media-teknologi med strävan att göra annonsering enklare både för medieägare och annonsörer, (AktieTorget "MOBI") ("Bolaget") Denna information är sådan information som Mobile Loyalty Holding AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 28 november 2017.
28 november, 2017
I oktober meddelade företaget att man skrivit avtal med Match2One som möjliggör försäljning av affärssystemet ADONnews över hela Sverige och en räckvidd på över 50 miljoner besökare per vecka. Företaget meddelade samtidigt att rekrytering av återförsäljare skulle intensifieras. Nu har företaget skrivit avtal med fyra återförsäljare; Jobcamp (Halmstad f.d Lokaldelen/Clear Sense), Ads4You (Göteborg), High Media House (Malmö) och Becksmo Kommunikation (Stockholm). ”Det är med stor glädje vi nu knutit starkare band med Ads4You och att vi på kort tid lyckats skriva avtal med ytterligare tre återförsäljare med lång erfarenhet av annonsförsäljning inom mediabranschen. Vi lägger nu fokus på att utbilda våra återförsäljare som börjar försäljning i december.” Andreas Ericsson, VD Mobile Loyalty För mer information kontakta: Andreas Ericsson, VD Mobile Loyalty andreas@adonnews.com Mobile Loyalty, är ett innovativt företag inom media-teknologi med strävan att göra annonsering enklare både för medieägare och annonsörer, (AktieTorget "MOBI") ("Bolaget") Denna information är sådan information som Mobile Loyalty Holding AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 28 november 2017.
Analys
Aktier: Rekar och handel
Rapportperioden
Styrräntan
Försvarssektorn
Analys
Aktier: Rekar och handel
Rapportperioden
Styrräntan
Försvarssektorn
OMX Stockholm 30
1 DAG %
Senast
2 448,38